Segt..

Har känt nu i två dagar att det blivit för mycke att de kom två och kolla på Bilbo i söndags så jag har inte ridit han.. För att när jag kommit hem så har jag tänkt på så mycke eller hur man ska säga, och så gör mörket mig så omtagad att rida ut.. :(
Önskar verkligen att vi hade en padocken här på gården!! Vi skulle fått de om vi inte fick inkopplat nytt vatten.. Ni kan nog förstå de att jag blev grinig när jag hörde det!! Men säger inte att jag inte gillar padocken jag rider i nu!!! Nej, NEJ! Älskar den!! Mycket bättre än den andra jag red i!! Som tog extra lång tid att gå till, dubbelt så stor som den jag rider nu kanske tre gånger..
Och så har denna belysning som funkar!! Å massa hinder!! <33
Den andra hade bara två..
Men ja, ni fattar!
Att ha en egen padock med belysning och massa hinder skulle va drömmen!! <3
Men man får drömma och hoppas den slår in någon dag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback