Ont det gör ont..

Vaknade precis upp efter att ha haft världens värsta mens värk!! :'( har legat i vilo rummet i skolan, vakna typ för fem min sen och ser att jag sovit i nästan två timmar.. :s men det behövde jag!! Va ju nära på att svimma i korridoren!! :o allt blev suddigt hörde typ inget bara något surrande ljud.. Och när jag kom in till rummet där jag kunde vila så hade jag så ont så det kändes som att någon sprätta upp min mage!! D": Men mår mycke bättre nu!! ^^ hade faktiskt inte märkt att jag somnat.. Och om inte min syster hade varit med mig så skulle jag säkert svimmat i korridoren.. TACK ÄLSKADE SYSTER!!för att du hjälpte mig! <3 Vet inte än om jag ska rida idag men jag kommer nog ta en promenad sen!! :) Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback