Äntligen!!!!!!!!!!! :D

Så, nu har bilbo äntligen fått sina skor!! :)
Och vi fick också reda på varför han har haltat och bråkat med oss så mycke nu de senaste... :(
Han har blödningar i hovarna.. men bara fram..
Det är så jobbigt att få reda på den nu när man har ridit honom när han har haft ont :(
Och vi har trott att ahn bara gjort så bara för att vi ridit ut med han själv och för att han hade de lite jobbigt för att han vande sig att gå uta skor..

Jag hatar mig själv nu när jag har gjort så att han har fått stå ut med ett tränings pass i padocken och han har bråkat typ hela tiden... :'(
Fan...

Men ska ta de lungt i några dagar nu så blir den bättre! :)




Jag och Bilbo den 1/5!!♥
Mer bilder på min dv!! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback