FÖRLÅÅÅÅÅÅT!

Förlåt för dålig uppdatering här..!! :(
Har bara inte haft lust just nu..

Men allt är jätte bra här!!
Bilbo bråkar inte längre så jag kan rida ut på han själv nu utan att jag behöver hoppa av och gå typ 1km från huset för att han inte ska sticka hem...
Men red ut igår (själv!!!) och träna mycke med att gå i backar och så. Lät han gå lite själv en stund, då tog han den långa vägen som att han ville träna mycke!! <3
Lyssna på musik hela ridturen!!♥
Gör de nästan varje gång jag är själv ute. Å de taggar en lite när den kommer en låt som passar till träningen!!! ;)
Vet inte va jag ska göra idag.. antingen rida ut eller gå upp till padocken?? :/
Får se sen!! :P

Ha de gött haj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback