Allt klart!!

Så.. nu e allt klart för imorgon!! :)
Har gjort bilbo riktigt fin och bara myst med honom idag!!
Fick hem en transport idag, det va på håret att vi kanske inte hade någon.. de skulle inte varit kul..
Last träna honom lite förut för att se hur de gick!! :) gick super!! De första gångerna gick han lite fel.. men sen tog vi sats och så gjorde jag den metoden som Tobbe Larsson lär ut på PA!! Han gick på direkt.. :o :D
Ni kan nog förstå att jag blev lite förvånad då jag vet att hsn inte gillar transporter så mycke.. :)
Får bara hoppas på att han inte blir närvös för att vi ska ut och hoppa imorgon, så ska han bara gå runt med några barn på sig.. X)
 
Kanske kommer upp lite bilder på de imorgon om jag hittar någon som kan ta kort! ;)
 
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback