Emma, va hade du gjort om......

bilbo inte va i hagen en dag?
Jag skulle få panik! Börjat gråta och bara försöka att hitta han! Kollat runt överallt så han inte bara ställt sig på någon av ängarna runt om! Sen skulle jag köra runt tills jag hitta han! Fast bilbo är ingen rymmare, som tur e..
 

du vann 1 milijon, va skulle du göra med de?
Jag skulle först ge lite till mina föreldrar då de gjort så mycket för mig och att jag fått så mycket av dom!
Sen skulle jag bygga om vårt stall! Inte för att jag inte gillar det eller så.. Men jag vill har vatten inte dit en varm sadel kammare och riktig spol spilta!
 

du inte skulle haft intresset med hästar?
Jag skulle jobba helt med bilar, helt klart! Skulle sitta hela dagar med att bara fixa min bill! Stayla den till min bil!
Blå.. <3
 

du skulle fått välja mellan att träna hoppning, dressyr eller western?
 
 Western helt klart! Älskar allt som har med werstern att göra! Omjag kunde skulle jag levt på den tiden! <3
Ska få en wersten sadel snart också! Ska prova på det nu då någon sa att bilbo skulle passa väldigt bra till de!
och så e ju min sadel sönder.. så måste han en ny! Så tar en western! ;)<3
 
 
du fick välja mellan cola,pepsi,fanta eller sprite?
COLA! Är helt galen i cola! Kan inte leva utan den, minst en (33cl) om dagen måste jag ha! <3
 
 
fick ett bud på bilbo?
Jag skulle sagt att han inte är till salu! Min lille prins är inte värd något för mig! Han är ovärdelig!
Han kommer alltid få vara hos mig! Kommer aldrig sälja han! Om inte skulle ändra sig någon gång..
 

bilbo en dag skulle skada sig så du inte skulle kunna rida han mer! Va skulle du gjort med han då?
Jag skulle såklart bli helt förstörd! Gråta i flera dagar till det inte kom några tårar längre! Skulle fixa en fin mini hage till han som han skulle få skrutta runt i! Göra allt för att han skulle ha det bra och gå promenader med han ist! :)
 
 
timon skulle gå bort?
Jag skulle bara gråtit och inte gå ut ur huset eller något! Han är mitt allt just nu när felixz gick bort i maj! :'( <3
Så jag skulle ine klara det en gång till! :( Kanske skaffat en hund? Som e smart då som inte vill skada katter så fort den ser några.. En liten jack russell! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback