Fredag!

Blev en lite lätt ute ritt idag med syrran! Red bilbo i hackmore och han va pigg idag! :D
Så fort vi började galoppera så drog han iväg! :) Fick knappt stopp på han.. sen när jag skulle vända tillbaka till ann-sofi så ville han inte gå dit jag ville och baka ner i diket.. -.-'
Älskar när han är så pigg då han aldrig är det annars! :)
Men gillar inte när han backar mot diken eller ner i diken..!
Sen när vi skulle ta en sista galopp så stack bilbo med mig igen! Å jag fick inte stopp på han! Han bara sprang och sprang.. han började sakta ner till trav när vi kommit förbi bäck som går vi vägen som tur va! 
Misstänker att han kanske inte gillar hackmoret lite.. Då någon red med det på han 3 månader i streck..! :@
Men också kan det vara att han ville vara först och långt fram då åke inte fick springa så fort! 
Men det får jag inte veta! Men mistänker det första då han alltid är lite spänd med hackmoret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback