Idag som jag skulle gjort det där ja...

Idag hade varit en mycket speciell dag om jag hade velat de! Men nej, jag var en vecka för sen så då blev det så här.. om jag bara hade sätt det några dagar innan så kanske vi kunde åkt förra veckan! Men då skulle jag såklart hoppat lite lägre då bilbo inte va helt i gång..! :/ Men ja, det är sånt här jag måste lära mig att läsa på flera gånger så jag inte läser fel eller att jag planerar i tid! Nu va det en pay and jump i göteborg som jag tänkte hoppa på istället! Men min syster som kör kunde inte, eller ja inte när jag sa det till henne! Så det blev inte där heller..! :(
Idag fick jag reda på att hon inte skulle iväg.. så jag blev lite sur på henne för de!
 
Men jag kanske fortfarande har tid att anmäla mig? Men jag vet inte, måste ju köpa ny sadel nu så dt blir nog det istället! :)
Men jag kommer leta tills jag hinnat någonstans vi kan hoppa, jag kommer inte ge mig! 
Vi ska hoppa en gång detta året och nästa år hoppas jag att det blir minst 10! <3
 
Säger bara en sak: Dream it! Wish it! Do it!!
Det är de jag tänker på hela tiden nu, jag kommer inte ge mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback