Mår gött!

Hade en jätte grym träning med bilbo förut! Tog fram några hinder och hoppa fem hinder som va på 60cm! Han tyckte det va jätte kul när vi hoppa dom en efter en! :)
Känner nu att han börjar få mer muskler i benen nu när jag börjat hoppa med han lite mer! Han bär upp sig mer! :)
Känns så skönt att han inte behöver ta i så mycket för att hoppa utan det flyter på! Om det blir fel eller att han vägrar är det oftast mitt fel! Som förut så ställde jag mig upp innan hindret, vet inte varför men tänkte nog att jag skulle va beredd på hoppet! Men bilbo trodde han skulle hoppa, så jag tror vi en meter ifrån hindret eller något så ställde jag mig upp och han hoppa! Jag va inte alls beredd och tappa balansen! xD måste sätt rätt roligt ut! ;)
Men det gick! Vi kom iväg lika fort igen! :)
Sen så hade jag ställt ett hinder på kort sida bara för att träna lite på det! Tog det först från vänstra varvet, men han sprang bara mot sidan mot ett annat hinder..! Så jag tänkte: jag tar det från andra hållet som jag tänkte först! Så gjorde de, och han tog det som ingenting! Min gryma kille! <3
Sen tog vi alla hinder en gång till! Och bilbo va så glad och hade öronen framåt hela tiden! :)
Hade på han huva idag också för att se om han lyssna bättre på mig, det blev mycket bättre kan jag säga! ;)
Nästa hopp träning blir när min syster kommit hem! På onsdag eller torsdag! :)
Kan knapp bärga mig nu när bilbo är så taggad för att hoppa nu! <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback