Seg dag idag..!

Den här dagen var rätt seg tycker jag! Gick upp vid tio! Tog det lugnt framför tv en timma och väntat på att min syster skulle göra pannkakor, men hon ville inte och låg och sov..! Så gjorde mig några mackor ist! :)
Sen satt jag och vänta på att veta om vi skulle rida ut med vår kompis Kicki! Tog typ hela förmiddagen! Sen sa min Syster bara: ta på dig rid kläderna! - Så vi ska rida ut? -ja!
Jag tänkte då: men du kan ju säga till lite tidigare så jag vet?
Men ja, red bort till tempo och köpte cola! <3 Sen red vi tillbaka! Alla barn gillade att det var hästar där och ba: kolla mamma!! :o häst!! Å vissa fråga om vi kom från en rid skola! Och jag ba tänkte: så här fina hästar hittar du inte på en ridskola! Inte på den ridskolan som ligger här iallafall!! :'D hahahhaha 😂 sen när de fråga om den va bra vi ba: ta kungsbacka! Den är mycket bättre! Då de inte behandlar äldre bra! Kan ju säga de att de hade favoriter, iallafall när vi gick där! Och det som inte kunde vissa saker behandla dom som skit.. Har go lust att åka dit med bilbo nästa gång det är hoppning där och visa dom va jag lärt mig själv(å min syster!) utan dom! De ska få för va de gjorde mot oss..! Någon gång..!

Sen senare på kvällen åkte vi och kolla på ett hus! Undra va de kan vara! ;D
Det få ni veta när jag vet mer om de själv!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback