Seg dag..!

Idag har varit en seg dag!
Börja med att vi fick ett prov i skolan som vi skulle gjort i våras men vår lärare hade glömt de.. Så fick göra det idag..! (Y) kom typ inte ihåg något!! xD men efter en stund började det sakta komma tillbaka när vi läste på! :)
Innan började min lärare prata om att de från Frankrike kommer om typ två månader, sen om när min mobil blev stulen.. Gilla inte att han tog upp de då jag försöka glömma de! Men det är inte helt borta då jag alltid håller koll på mina saker nu..! Som är bra på ett sätt, men lite jobbigt! :/
Sen kom det roliga! En kille som va med i Frankrike när det hände, han fråga om jag fått en ny! Ja ba, ja! Sen tänkte jag: jag går ju runt med den hela tiden! 😂 :'D han e lite blond han! ;)
Slutade 11.20 idag! Så gött att de fortfarande har de på onsdagar och speciellt idag! :)
Imorgon är de en lång dag till 15.00!
Men det är ju häst hoppning i kväll 22.15 på svt 2!! :(
Får kolla på de idag med tror jag! ;)
Måste ju kolla när de ändå är på tv!

Ut och rida snart! Ska bara låta syrran sova lite och sen se om hon ska med sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback