Segt..

Förlåt för dålig bloggning de senaste dagarna! Men måndan va bara skit, kom försent till skolan för att jag somna när jag kolla på tv.. Sen så skulle min lärare börja hålla på. "Jag vill inte att de ska bli samma som förra året..! Du har bara ett år kvar här och det ska bli det bästa!" Jag ba, jaja det ska inte hända igen! Sen så drog jag efter min körlektion på eftermiddan!
Kom hem red min underbara ponny på galoppbanan! Men min sadel, han blev helt annorlunda kan jag säga! Han va som vanligt igen! :') och jag trodde det var något annat! Men det var sadeln som tur va! :)

Sen igår blev typ likadant..! Men igår kom jag i tid till skolan! Men hade körlektion samma tid som i måndags! Så min lärare blev lite sne på mig att jag går typ varje dag! Men va fan, jag vill ha mitt körkort! Då får jag ju köra varje dag bara för att få gjort mina lektioner! Men fattar tydligen inte han.. Sen när jag kom tillbaka, så va vi där en stund sen sluta vi. Och han trodde jag hade missat min körlektion! Jag ba, nej... Sen hörde typ alla bara kör, så alla fråga om jag hade gjort körprovet! Jag hade så gärna velat säga de.. :(
Sen när jag kom hem fick bilbo vila! Gått i fem dagar, då förkännar han lite vila! ;)

Idag blir det att ut och klättra! Å jag ska rida Barbacka! Får se hur de går! ;)

Fick lite nostalgi och börja lyssna på de här låtarna!! <3
De blir aldrig dåliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback