Söndag!

Förlåt för dålig uppdatering igår! Men hade mycket att göra! :)
Va först hos min mormor och morfar med syrran hennes pöjkvän och mamma. Var där en stund sen hem och fixa till sig innan vi skulle iväg igen för att gå på sommar rocken! 
Hel go kväll va det med goa bans och musik! 
Sen va vi där till 01.00 tills det började åska och blixtra så vi åkte hem för att ta in killarna så kom det ett spöregn så man knapp såg vägen. Så när vi körde under en bro så såg vi inte att det hade blivit mycket vatten just där, men vi hade tillräkligt med fart för att inte bli kvar där!  Läbbigt va bara förnamnet! Sen påvägen hem så blixtra det så kraftigt så vi kunde sen den långt bort, men det va sååå starkt ljus och sen mulrade de så mycket så bilen vibba när vi körde! D: Vi hade tur att det inte hade kommit till oss innan vi kom hem! Annars vet jag inte va som skulle ha hänt! :(
 
Men ja, idag blir det träning med bilbo! :D Antinngen hoppträning med syrran (beror när henns pöjkvän åker hem!)
Eller så rider jag bara ut så han får röra på sig, så blir det imorgon ist! :)
Men ja, nu kör vi hårt hela eftermiddan så jag kan sova gott sen! 
Har bara fått sova 4 timmar pågrund ut av att devito rymde till sin kompisar igen! (Y)
 
 
 
 
Tre månader utan dig.. </3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback