Sova snart! <3

Ska snart gå och lägga mig! Lång dag..
Har svarat på frågorna nu, så de kommer i ett inställt imorgon! ;)
 
Tog en kort tur med bilbo och åke förut! Tog med åke som hand häst! 
Men de tänker jag ite göra igen! Han gick bara ivägen, han gick inte där jag ville(brevid mig och bilbo!) och sen i traven så skulle han vara först och tycka ut oss i diket... inte igen säger jag bara! -.-'
 
Sen såg jag en hemsk sak på bilbo bak hov, han har fått stålröta.. :(
Har gått hur bara som helst annars att hovslagarn har sett de när han fixat hans hovar, men då har det varit början till det.. Men nu är hans hov svagt lila och så har han ett lite hål på ett ställe som blivit mjukt nu, så jag tror han fått det där med..! Tur att mamma ska fixa tid på måndag så han får kolla upp de och så bilbo får nya skor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback