18 nu!! (Y)

Fan va gött det är att vara 18 nu!! :D
Göra va man vill, typ.. Bestämma själv!! Ta körkort!!! :D <3
Fick inte den födelsedagen jag ville ha, med att vara hemma och vara med kompisar och sen gå ut på krogen! För att jag kan nu! ;p
Sen också fira att jag haft bilbo i två år!
Men nej..! Är i Motala ist och kolla på folkrace och blir sönder bränd! :(
Men det bästa igår va när vi satt och vänta på ett heat och en av spekarna säger: några vill hälsa grattis till Emma Fosselia som fyller år idag!
Och alla vi va med klappa händerna för mig! Lite pinsamt! Men kände mig ändå speciell när de sa de så alla hörde!! ^^

Hade lite kul idag iallafall när min syster och hennes pojkvän hade kommit igår, hade väldigt mycket att prata om när vi typ inte sätts på två veckor! ;)
Prata om allt!
Och idag då så va jag med dom hela dagen! Så nu när vi kom tillbaka till campingen så fick jag tillbaka pengar från min syster så sa jag: nu ska gå och köpa mitt första cigg paket! :D
(Är inte mitt första igentligen då jag köpte två i Frankrike då de typ inte brydde sig att kolla där.. Hehe..!)
Men ja, gick ditt med alla, gick in själv och sa att jag ville ha ett paket, hon där tog ett och sa va det kosta, jag betala och gick ut! Haha! Sa jag när jag gick ut och sa: jag behövde inte visa leg! Gud va kul jag hade åt de!! ;)
Fast de brydde sig inte..!

Sen nu på kvällen satt jag och min syster och prata om när jag ska ut och hoppa med bilbo! Så sa jag men jag har ju ingen säkerhetsväst.. :(
Så sa hon bara: men du är ju 18 nu du får ju bestämma själv!! ;D
Fan va gött! Tänkte jag, har typ glömt direkt att jag fyllt 18 och får göra de!
Vilken lyx jag har nu! ;)
Oj, det blev ett långt inlägg idag! :o :)
Men nä, nu ska jag sova! Ska ju åka hem imorgon efter att vi har sätt när någon som låna min systers folkrace bli som gick vidare till final imorgon!! (Y)
Ska krama och pussa Bilbo länge imorgon när jag kommer hem och min lilla Timon!! :) <3


Kommentarer
Sara säger:

Du ha väst året ut, det är det året man fyller 19 som man får börja hoppa utan väst dock...

2013-07-22 | 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback