Allt klart!!

Nu är allt klart! :D
Nu är det bara att få igång bilbo igen så är allt fixat till vi ska hoppa!! :)
Har sååå mycket att tänka på nu så att inget ska bli fel som sist.. Det hände nästan nu med! Med att jag inte hade pengar, då jag måste betala allt själv..
Men nu är det fixat! Det är bra att jag fyllde år i fredags, pengarna bara rullar in, bokstavligen..! ;)
Nä, men jag önskar mig pengar ist för saker så jag kan köpa det själv! Känns mycket bättre att göra så! :)

Imorgon blir det ute ritt med syrran! :D
Blir att gå upp tidigt, så ska vi gå till närmaste affär och köpa glass eller något! ;)
Har alltid sagt att vi ska ska göra de, så nu får vi göra de! :p
Fick inte min sov morgon som jag ville ha.. :( men va gör de när man går upp för att vara med sin ponny hela dagen!! <3

Vet att jag är dålig med det här med att lägga upp bilder.. Men bloggar nästan bara från min iPhone och den total vägrar lägga upp bilder om jag inte har wi-fi nät i närheten!!
Men jag ska bättra mig med de! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback