Fattig nu..!

Va på hööks idag! :D
Hitta massa som jag ville ha! Men hade inte pengar till allt..! :(
Ville ha ett blått shabrak, men såklart så va strl full slut.. Så köpte limited schabraket istället! ;)
Samt en ny grimma ett bog spänne, men de va för litet.. :( och en tröja till mig själv! :)
Har märkt också att min sadel börjar bli konstig.. Känns liksom som att den glider isär när jag rider och styglädrerna blir helt plötsligt ojämna..! :/
Så blir inte att rida i den mer för vår del! Vill ju inte skada Bilbos rygg på grund av en sadel som helt plötsligt gått sönder..! Så blir att leta ny efter jag har varit i Vimmerby och Motala!
Borta i två veckor och bara greja och kolla på folkrace!! :) <3
Fyller 18 nästa fredag också! Kommer bli kaos!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback