High caparall!! <3

Hände mycket igår kan jag säga!
Ifredags så körde min systers kille och hon mig till high caparall för att mina föräldrar va där! Sen åkte åkte min syster och hennes kille hem igen! så sov vi tre i pappas husbil! Sen igår så gick vi runt på high caparall och hade jätte roligt! :) kan bara säga så här, man blir aldrig för gammal för att gå på high caparall och speciellt inte om man älskar western!! <3
Vill ha allt med western att göra! En sadel och ett träns. Träna, rida som dom gör! En dröm! Har önskat mig en western sadel i flera år men har inte fått någon! :( och jag har inte så mycket pengar..! :( men det kommer väl när jag minst anar det! ;)
Sen på kvällen se bjöd min syster mig på krogen, sån här försenad fest typ!
Den blev bra i början och senare på kvällen, men sen blev det inte bra..!
Man mår idag kan man säga!
Idag blir det att hopp träna hade jag tänkt! Hoppa bana med ganska låga hinder runt 50-60cm! Bara för att känna av! :) en vecka kvar nu på tisdag! Nu börjar vi tagga för en grym dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback