Nästan allt planerat inför hoppningen!!

Nu är nästan allt klart!
Bara lite små fix med några saker så är det klart! Sen så blir det att hoppa på KRK!! :D
Så j*vla taggad! Har vänta på detta länge!! :)
Nu är det bara att få igång bilbo så är allt bra sen! :) han är lite tjock nu.. :(
Men det ska nog gå bra! Jag tror inte att han att gillar att stå och göra ingenting på dagarna, definitivt inte att vila i en hel vecka! Han va så pigg igår så jag kunde inte hålla han lugn! Han stog bara still när Åke gjorde de! xD
Så blir att vi antingen tar en promenad eller rider ut nu i en vecka och sen på måndag eller något så ska vi hoppa lite!! :) hade tänkt hoppa en bana på några hinder för att se hur han tar de och på vilken höjd som känns bäst för han! Sist vi hoppa så gick det jätte bra att hoppa alla hinder vi hade framme! Höjde lite då och då, sen när vi höjde till 90cm så total vägra han..! Och han har ända hoppa banor på 90cm..!
Men 80cm gick jätte bra! Knäpp ponny jag har! ;)
Så blir väl typ de eller runt 60-70cm! :)
Har inte bestämt mig än! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback