Uteritt!

Idag så följde jag med min kompis ut på en rid tur med hennes medryttarhäst! :)
Skit kul va de! Gick på en stig i en skog vid en sjö, helt galet var de! xD
Då bilbo va pigg och bara ville springa och min kompis häst var likadan.. X)
Så det blev kaos mot slutet! Vid ett tillfälle så gick vi över en rotvälta, den var inte så hög så man kunde gå över jätte lätt! Men jag ställer mig upp för att han ska gå över, men då hoppar han!! xD Min kompis kolla precis bak på oss då och såg allt och kunde inte sluta skratta!! :'D Sen så va de otåliga eller något och börjar gå mot träd så vi klämde våa ben hela tiden! ;)
Knäppa hästar vi har!! <3

Sen så var jag och min syster och sovde över hos en kompis igår till idag! Vi dynga, va uppe hela natten och kolla på film! Såg en grym film som hette Roadkill! Riktigt spännade och pirrigt när man såg på den! 
Ett tips kolla på den! Jätte bra film! :)
Och ja, har bara sovit typ två timmar sen jag kom hem och jag är jätte pigg nu.. 
Borde jag igentligen  inte va när jag typ varit upp i 34 timmar nu.. 12timmar till och det blir två dygn! ;)
Men nej, måste försköka sova lite nu känner jag! 
Kanske drar till Hööks imorgon!! :D
Hörs!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback