Mycket på en gång..

När hovslagarn var här igår så hitta han en hov böld i den hov en vi trodde Åke hade en i!! :(
Så nu måste han stå inne hela vecka för att det ska läka ordentligt! Så Devito och bilbo måste stå inne varje kväll nu för att han inte ska få panik, men han har det redan nu! :(
Men jag vet inte va jag ska göra! Men han kan iallafall se dom från boxen! Men han gillar inte att vara själv!
Fick inte ridit igår heller.. :(
För att så fort hovslagarn hade åkt så fick jag rensa hela Bilbos box bara för för att han ska kunna se bilbo och Devito ute i hagen! Gjorde det på tjugo min med mamma! Rekord!! ;)
Sen fick fixa en massa saker för Åke, så blev ingen..!
Men ja, får sen om jag får ridit ut idag, slutar ju aldrig regna.. Och verken jag eller bilbo gillar att rida i regn.. :(
Så måste jag se till Åke hela tiden då syrran är hos sin pojkvän och kan inte komma hem..
Allt är på min sida idag..! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback