två veckor som varit skit men också väldigt roliga och minnen för livet!

 
Vilka grymma veckor jag har haft i Frankrike! Skit! Något jag aldrig kommer glömma!
Haft skit kul med de fyra jag va nere med! :D Besöka massa ställen som Notre Dame, Eifel tornet, Versilse m.m.
Helt undrebart var de! Och då jag inte nämnt skolan! ;) Fan va mycket killar det va! Nog för att det bara var en skola med saker som killar gillar att göra! ;) Men fan va grymt det va när man varit där en vecka och man lärt känna dom! Då fick man kind pussar varje gå man sa hej på morgonen sen när man slutat också! ;) :D♥
Allt va grymt där nere varje dag, drack varje dag..! ;) hahaha! Men det som va skit med var att någon snode min iphone.. en vecka efter jag haft den.. :( J*ävla snattare.. :'( Får en ny om några dagar men aaahhhh!! D: Fan va sur jag blev då.. Men drack bort sorgen.. ;)
 
Och det var inte det värsta.. när jag om hem igår på kvällen runt 11 så hälsa jag på alla i hagen fick massa pussar av Bilbo! Fick reda på också att har varit grinig sen jag åkte så han blev nog glad när jag kom igår!! :)
Sen fråga jag var Felixz va, då sa min mamma att det hänt något hämskt när jag var borta.. :'(
Han hade blivit på körd samma dag som min mobil blev stulen, isöndags! :(
Fan.... Min älskade felixz..! ♥
 
Fösta dagen han fick komma ut här på gården.. ♥
 
Ska ut och rida Bilbo sen och för söka rensa mina tankar från allt.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback