Barbacka och lösträning!

Idag red jag bilbo barbacka i Padocken, träna mycke på volter och gick över lite bommar! Han gjorde det galant! (Y)
Sen när vi tränat en stund så hoppa jag av och bytte tränset mot repgrimma och träna han lite på att lyssna på mitt kroppsspråk va jag ville att han skulle göra och så!
Märktes att vi inte gjort det på ett tag.. Men han tyckte det va kul och frusta mycket! :)

Grym dag idag med att va ledig!! ;)
Va och hjälpte till på ett ställe idag där jag tog hand om alla som skulle åka häst och vagn! Inte så där jätte kul... Men jag fick greja vid hästarna hela dagen! :p
Och igår hade jag kul med massa vänner! :)
Tre veckor kvar till resan!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback