Horseworld..?

Märker att alla byter till horseworld nu..!
Tänkte också göra det ett tag.. men känner de att jag börja på denna bloggen så då stannar jag kvar här! ;)
Och alla väljer ju den så då blir jag en av de som behåller bloggen och fortsätter där man börja!
Men ja, tänker stanna här och skriva om mina dagar! :)
 
Som igår så hade jag saker å göra hela dagen och sen skulle vi iväg på kvällen.. fick inte ridit bilbo.. Så när jag kom hem på kvällen så drog jag ut i stallet idrekt och red ut! :)
Kl. 22 hahaha! xD
Sa inget till mina föreldrar och ringde dom när kommit en bit: jag är ute och rider nu så ni vet!
Kan ju säga att de blev inte så glada.. x) Men bilbo blev jätte glad! :)
Men han ville hem fort efter en hare hade skämt honom.. ;)
 
Men idag så får han vila! Har gått hela vecka så det förkännar han!
Och imorgon blir det hoppträning med syrran! ;) (Y)
TAGGAR som sjutton! Har inte hoppat på en vecka nu.. Ska höja hindrerna i morgon och bygga en mer ordenklig bana! ;)
 
Två veckor kvar.. :D ♥
 

Kommentarer
Sanna säger:

Vad är det om två veckor? :DDDD

2013-05-06 | 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback