Min älskade bilbo!! ❤

Alltså jag vet inte va jag ska säga om bilbo, han har alltid varit den sega bilbo som inte orkat träna eller något! Bara något lätt som att "ut och röra på sig" kunde han gå med på, annars bråkade han oftast! Men inte nu lägre! Han älskar att göra allt vi gör nu!
Nog för att han kan bråka lite i början av träningarna som han alltid gjort, men sen slutar han med det och bara lyssnar på mig! Älskar min bilbo så mycket så det är obeskrivligt! <3
Och nu när han lyssnar på mig och inte bråkar så blir jag aldrig sur längre på han för att ha. Inte lyssnar! 
Har fått tag på det bästa fodret ever!! :D


Bild från förut idag!! Så glad och framåt!!:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback