Alltid..

Alltid samma visa när det gäller visa saker..
Han är för liten, han har svank rygg..
Men va f*n! Om du letar efter en större ponny, kom inte hit då och tänk att han är större än vi skrivit!
Och det med ryggen det har vi kollat! Och han har inte ont av det! Och han har nog haft den så hela sitt liv, vi vet inte! Men om ni nu inte kan klara av de här sakerna innan, kom inte hit från första början!
 
Stör mig på folk som vill han en perfekt häst.. Va f*n, Bilbo är också perfekt!
Men de ser det här annorlunda på honom och tänker "Jag kan inte rida han för han har svankrygg!"
Löjligt... Om de nu vill ha en perfekt ponny så åk inte genom halva Sverige för att bara komma och klaga på en sån små sak.. Hästmänniskor alltså.,..
 
 
 
 
Bilbo är perfekt för mig och kommer alltid att vara det! ♥
Och om ingen kan se det så kommer han stanna här föralltid! Min bilbo! ♥
 
Tror nog ni förstår vad jag pratar om när jag skriver det här...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback