Depp...

Är väldigt ner just nu. Då vi har börjat tänka på de igen att sälja Bilbo. Vill verkligen inte! Men jag är för lång, men jag vill ha en fjording sen med! Så bilr att leta länge tills jag hittar någon som är högre än 150. Men om jag säger till mina föräldrar om de så kommer de säga" Sälj bilbo nu så får du leta efter en ny häst till våren!!" 
ETT HALV ÅR UTAN HÄST??!! Jag kommer flippa! Må skit dåligt och typ springa varje dag bara för att röra på mig! D:
Nä, jag får vänta med att säga det till dom! Kanske leta efter ny under tiden och kolla om man kanske kan byta?
 
Nej, nu får jag tänka på något annat! 
 
Kollar på dessa just nu! Sjukt roliga är dom! :'D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback