Hemma igen!

Äntligen är jag hemma! Blev två dagar extra hos mormor och morfar! :)
Igår så va jag och syrran hos några kompisar också och hade en lite inflyttnings fest kan man säga, men mat och så drack vi lite go dricka! ;)
När jag kom hem idag så spö regna det, bilbo stog utan täcke. Han gillar inte de och de kunde man se på honom. Så tog in han, borsta av han lite sen fick han stå med täcke en stund innan han fick gå ut med sitt täcke med hel hals på! Han älskar verkligen de, speciellt när det regn så mycket som det gjorde idag! 
Sen hade jag tänk rida senare då det hade slutet regna, men kände det att jag tar det imorgon ist! Så kan jag bestäma vart jag ska rida också! 
Min syster har ridit han nu när jag inte varit hemma! Vilket e skönt! För då är han inte över pigg när jag ska rida imorgon! ;)
Ska klippa bilbo snart också! Känner att det behövs nu när har satt så mycket päls! :)
Nä, måste sova! Skola imorgon. Upp tidigt igen! (Y) ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback