Käft smäll!

Är så glad att jag har vänner som stöttar mig och hjälper mig i allt! Ställer upp för mig lika mycket som jag gör för dom! Som härom dagen så prata jag med en jag känner som också har hästar, så prata jag med henne om att jag har tanken att sälja bilbo då jag är för lång. Så tänker jag bara på det när jag rider. Då sa hon en sak som kändes som ett slag i ansiktet, på ett bra sätt då! Hon sa: skit i de för f*n! Bara du inte är för tung för han så har det ingen betydelse! Njut av han istället än stt tänka på de!
Kändes verkligen som en käft smäll där! Va är det jag tänker på igentligen! Hon har rätt! Jag skiter i va alla tycker och gör det jag vill! 
Jag har ett mål 2014 som jag vet redan nu! Jag och bilbo ska ut och tävla!
Och jag skiter i va ni skriver och allt sånt som att jag är för gammal och sånt. För det är jag inte om jag tävlar i fjord tävlingar! :P
 
Ska ut och pussa bilbo två extra gånger när han ska få sin kvälls mat om en stund! :)
Hörs!

Kommentarer
Friskey säger:

Helt rätt, man ska bara göra det som känns bäst för en själv!
Dom där tankarna hade jag också för många år sen.. Tänkte sälja för att ALLA ANDRA inte tyckte att jag passade ihop med min häst.. Tur att jag tog mitt förnuft till fånga tillslut och sket i vad dom sa :)

2013-09-09 | 09:59:49
Bloggadress: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback