Måste skriva av mig..

Känner mig så himla dum och besviken på mig själv! Hur kunde jag glömma något så viktigt för mig? Ahhh!!'
Nu tänker ni säkert: är det något med bilbo! Vad ,vad?
Jag kan säga att det INTE är han! Det är mig själv!
Jag håller ju på med mitt körkort nu och jag har haft två lektioner denna vecka, måndag och igår! Sen va jag säker på art jag inte hade någon på två veckor( tiderna går åt rätt snabbt..!) så jag tog det lugnt idag och tänkte att jag bara skulle ta det lugnt senare! Men sen vid halv fyra får jag ett sms " du har en körlektion 15.35!" Körskolan.
Jag fick panik! Jag har ingen lektion idag tänkte jag! Och eftersom min mobil dampa fick jag de kvart i fyra tom..! Så skulle inte ens hinna dit om de körde mig dit..! Blev sur ringde mamma och sa att de bokat dn tid jag inte viste om. Hon kom direkt och hämta mig, körde till kör skolan. Prata med de där och sa att jag inte viste om de och att någon annan måste fixat tiden! Men när hon i receptionen kolla så va det jag..
Kände hur jag bara ville falla igenom golvet och inte synas..! Mådde så dåligt att jag glömt en lektion som jag bokat in själv..! Och det västra e att fastän vi kom dit och endå sa de då att jag glömt av den så skriver hon in att jag kört den endå för att den inte är avbokad. Och för att jag inte körde och tog min körlärares tid.
Det är skit säger jag bara! På grund utav att de inte kunde göra de så missar jag en lektion och har bara två kvar...
Tack då mycket för de..! -.-
Ska sova nu och försöka glömma denna misslyckade dag!
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback