Missa något är inte kul..!

Förlåt för dålig bloggning de senaste dagarna! Men har varit hos min mormor och morfar hela denna veckan(igen)!
Bara tagit det lugnt om man säger så! ;)
Men imorgon ska jag hem igen och träffa min Bilbo igen! <3
 
Det ända som varit skit denna veckan är att vi hade skolfoto i måndags och ingen viste om det.. och eftersom jag var hemma för att jag inte mådde bra, så missa jag det ju..! Om jag vetat om det skulle jag gått dit för kortet och sen gått hem! Hatar mina lärare inte kan säg vilken dag vi har det någon gång! Det sa de inte förra året heller, då va de bara att de sa en dag " idag ska ni ta skolfoto!"
Pfft, inte för att det gör något så men det är mitt sista år! Då skulle man ju vilja ha det och kolla på om ett par år och bara "det va ett grymt år det, vilken frissa jag hade!" Eller något, men det kan jag inte nu.. kan bara kolla på kortet och bara typ" där är min gamla klass.., och jag va inte med..!" -.-' :(
 
Sova nu då! ^^
Zzzzzz...! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback