Skit dag..

Vilken skit dag det här har varit, rent ut sagt! Allt va jätte bra tills idag.. När fransmännen kom.. Den klassen vi va med i Frankrike är här nu.. Och ska vara det i två veckor.. Och redan idag börjar dom vara jobbiga.. 
Så fort de kommer in i klass rummet på morgonen så hälsar de - nästan lite blygt "hello!" till alla, så ser en kille som heter jerami ( vet inte hur det stavas..) mig och bara ( " åh Emma, hello Emma!") och så börjar alla franska killar skratta med han bara för att han sa så..! Men jag undrar ju varför.. Sen börja de säga alla ord vi lärde dom när vi va i Frankrike! De satt och skratt åt sig själva..
Sen senare fråga de om jag tycker att det är kul att rida min ponny.. Vet varför de fråga, så sa bara jävla fjolla. De vet va det betyder på franska då vi lärde dom det i Frankrike. Sen fråga de inte mer om de.. 
Jävla fransmän vill inte ha de här... De är bara jobbiga.. :(
Min snälla syster red bilbo idag! Då hon va hemma och hade tråkigt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback