YES!

Ibland får man som man vill!
Kom till mormor och morfar idag ist! Mår så gött när jag är här, kan liksom ta det lugnt här..
 
Kollat på lite ridläger så här nu på kvällen, kanske blir något nästa år! ;)
Får se. Men hoppas verkligen på det, då jag aldrig gott på de. Då skulle jag ta med Bilbo, skiter ifall någon skulle säga att jag är för lång eller nåt! Jag vet att han inte tycker jag är för tung, för då skulle han visat de.. å då är det inga beskymmer!
 
Imorgon blir det samma gamla visa - upp 06.00 (får sova en timme längre imorgon! ;)<3) äta frukost, åka vid 06.45 till praktiken, börjar 07.00, frukost 09.30 ungefär, 12.30 lunch sen slutar jag 16.00.....
Kan inte fatta att jag klara det här varje prao vecka.. Men det blir ju så när jag börjar jobba med.. Men då kommer jag meka med bilar!
 
Imorgon fyller min syster år också! Så mamma hämtar mig , sen är vi hemma en stund och firar henne och sen åker jag med mormor hem igen efter det!
 
Helgen är planerad med folkrace!<3
Upp till Jönköping och kolla på kardarn kungen! Å hjälpa syrran när hon ska tävla! Grymt kommer det bli! Förste mekaniker som vanligt! ;)
 
Nä, nu måste jag gå och lägga mig så jag får sovit några timmar! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback